Dag 21: maandag 18 juli - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu Dag 21: maandag 18 juli - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu

Dag 21: maandag 18 juli

Door: JasperLagemaat

Blijf op de hoogte en volg Jasper

23 Juli 2011 | Australië, Darwin

Vandaag vliegen we naar Darwin om daar onze reist voort te zetten. We waren wat te vroeg, daarom konden we even lekker zitten. Op de Bordingpass stond dat je om 11:25 uur pas aan boord kon, maar wat bleek, ze hadden het verplaatst naar een kwartier eerder. Dat hadden wij dus niet door. Om 11:15 uur werden onze namen al omgeroepen om naar de gate te komen. Tijdens de douane werden we ook al omgeroepen. Dat was de reden om extra te gaan haasten. Gelukkig waren ze nog niet vertrokken. We zaten nog geen 10 minuten of we waren al in de lucht. Na 2 uurtjes vliegen waren we in Darwin. Dit is echtwaar: we hebben 3 kwartier op de koffers moeten wachten voordat ze er eindelijk waren. Wat duurde dat lang zeg. Op het resort aangekomen wilden mijn oom en ik eerst gaan zwemmen, maar als we dat gingen doen, hadden we die avond niks te eten. We zijn daarom naar het dichtstbijzijnde supermarkt gegaan. Na het winkelen wilden we naar huis gaan, maar dat ging niet want we waren de weg kwijt. Ik geloof, na 5 keer dezelfde weg van 20 kilometer lang te hebben gereden, hadden we het eindelijk gevonden. Mijn oom en ik gingen zwemmen, terwijl mijn tante ging koken.
Als het aan mijn tante ligt kookt ze elke dag, dan krijg je tenminste groenten binnen zegt ze. Na een verfrissend duikje hebben we heerlijk kangoeroe gegeten. We hebben nog wat potjes gekaart en zijn toen heerlijk gaan slapen.

  • 25 Juli 2011 - 06:49

    Ineke En Bert:

    Hoi Jasper, Frans en Tina.

    Wat leuk dat ik alles kan meemaken wat jullie ondernemen.
    Jasper vraag aan oom Frans of hij geen GPS systeem kan inbouwen,hij raakt nogal eens de weg kwijt.
    Laat Tina maar koken,dan weet je zeker dat je gezond thuis komt.
    Veel plezier nog en geniet maar. Ik blijf jullie volgen. Groetjes Ineke en Bert

  • 26 Juli 2011 - 09:29

    Stef En Ans:

    Hallo Tina,Frans,Jasper

    Ik heb net jullie verslag doorgelezen en ik zie zo alles voor me. Je schrijft erg leuk Jasper. Welk spel kaarten speel je elke avond? Toch geen boeren, lijkt me. Volgende week lezen we de rest want we gaan ook een weekje weg. niet zo ver. Limburg in op de fiets maar is ook leuk. De groetjes en voor Tina; alvast fijne verjaardag daar. Nog veel plezier voor de overige dagen.
    groetjes Stef en Ans


  • 28 Juli 2011 - 22:42

    Corina:

    ik denk dat je een geweldige reis aan t maken bent en t is inderdaad leuk om te lezen , je schrijft net zoals je babbelt gr. veel plezier nog he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Jasper

Actief sinds 25 Juni 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16806

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Rondreis Alaska en Canada

28 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Bangkok-Australië-Singapore

Landen bezocht: