Dag 28 10 augustus - Reisverslag uit Homer, Verenigde Staten van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu Dag 28 10 augustus - Reisverslag uit Homer, Verenigde Staten van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu

Dag 28 10 augustus

Door: Jasper Lagemaat

Blijf op de hoogte en volg Jasper

10 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Homer

Lekker het klokje rond kunnen slapen en heerlijk ontbeten met zelf gemaakte crepes van de gastheer. Nog even gepraat met de andere gasten en hebben daarna onze koffers gepakt en in de auto geladen want we gaan weer terug naar waar we begonnen zijn, Anchorage. Na nog wat geklets met de eigenaren zijn we gaan rijden. Maar na 5 minuten begon tante T te twijfelen of ze wel haar kruiden mee had genomen die ze gister gebruikt had op de zalm. Dus zijn we weer terug gereden, maar daar stond niks meer dus moet het haast wel zijn dat ze die in de koffer heeft. We zijn nog eerst even gestopt bij een mooi uitkijkpunt waarbij je Homer en het omliggende gebied heel mooi kan zien, en we hadden prachtig weer dus dan zijn de foto's veel mooier. Daarna zijn we doorgereden naar het Skilak Lake. Daar kan je via een grindpad een hele mooie route rijden waarbij je allerlei uitzichtpunten hebt. We hebben eerst nog geluncht op een paar rotsen met een prachtig uitzicht over de vallei. Daarna zijn we door gereden naar het Skilak Lake. Maar eerst nog een kleine stop gemaakt bij het Lower Ohmer Lake. Daar hebben we geprobeerd om beren te spotten, maar die waren er helaas niet. Bij het Skilak Lake hebben we een paar foto's gemaakt en zin toen door gereden. Nog een paar keer gestopt voor een paar foto momenten en toen aan 1 stuk door gereden naar Anchorage. Daar hebben we de hele auto uitgepakt want woensdag gaan we helaas al weer naar ons kikkerlandje. Nadat we dat hadden gedaan hebben we mijn gevangen heilbot opgegeten, en wat is die toch heerlijk. En toch wel raar dat je hem zelf hebt gevangen en na 24 uur later hij op je bord ligt. Na het eten ben ik lekker in een heerlijke stoel gaan zitten en hebben we dag afgesloten met een potje kezen.