Dag 5 18 juli - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu Dag 5 18 juli - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Jasper Lagemaat - WaarBenJij.nu

Dag 5 18 juli

Door: Jasper Lagemaat

Blijf op de hoogte en volg Jasper

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Anchorage

Één ding is nu zeker, wij eten nooit meer bloemkool in Alaska maar dat horen jullie straks.
Na heerlijk uitgeslapen te hebben zijn we naar de supermarkt gereden om ons ontbijt bij elkaar te gaan zoeken want daar hadden we nog niks voor in huis. Ik heb lekker een uitsmijtertje gebakken voor ons en heb daarna de hele middag een beetje op de bank gelegen en niks gedaan. Na een paar uurtjes ben je dat ook wel weer zat en zijn we weer richting de supermarkt gereden om nu ons avondeten bij elkaar te zoeken. Ik had wel zin om bloemkool te eten met gebakken piepertjes en een lekker stukje vlees. De prijs bij bloemkool was "$ 2.99 for one lbs" en met de "clubcard", die wij natuurlijk el geregeld hadden, slechts $ 1,99 en dat is dus ongeveer 2 euro voor 0.5 kg. Wat al best duur is. Dus wij bij de kassa afrekenen, staat er dat de bloemkolen $ 18,00 kosten! Eerst dachten we dat het een fout was maar dat is dus volgens de caissière niet zo. Dus ik weet al wat ik later ga doen. Ik word bloemkoolteler in Alaska. Terug in het huisje hebben we ons misselijk gegeten aan de bloemkool want er wordt niks weggegooid. Na het eten hebben we de koffers ingepakt want morgen staan we vroeg op. We gaan iets spectaculairs doen, maar dat horen jullie morgen.

• 20 Juli 2015 - 22:50

Mama:

Ik weet al wat wij gaan eten als jullie thuis komen bloemkool met een balletje gehakt.
    Wat leuk je verhalen te lezen